8/18/10

Treiler: Darren Aronofsky, “Black Swan”

Darren Aronofsky, ühe mu lemmikrežissööri (“The Fountain”, “The Wrestler”, “Requiem for a Dream”), värskeim linalugu – fantaasiaelementi(de)ga vürtsitet’ “triller” balletitantsijate rivaalitsemisest, peaosas Natalie Portman (ja sh ka Mila Kunis, Winona Ryder, Vincent Cassel jt) – on kaheldamatult peagi linastuvate filmide nimekirjas minu jaoks vaieldamatult esirinnas. Ja allgi (ehk pärast hüpet) nähaolev trailer näikse neid niigi ärevaid ootusi veelgi õlitavat. Kuna nimetatu kodumail linastuda võiks, pole halli aimugi, ning USA üldkinodes peaks see sündima jõulukuul (kui imdb.com-i usaldada), kuid juba hulka varemalt saab seda näha Veneetsia kui ka Toronto rahvusvahelistel filmifestaritel. Olgu, kuidas on, mina igatahes olen põnevil.

___
Video allikas: http://www.hitfix.com/blogs/awards-campaign-2009/posts/watch-natalie-portman-and-mila-kunis-embrace-and-battle-the-black-swan?m=p

1 comment:

Unknown said...

Jah, minagi olen piisavalt erutatud, et rõõmsa irvega Black Swani ootama jääda.
Treiler on paljulubav. Eriti see viimane kaader:D
Tšaikovski,Portman, Mansell ja Aronofsky - vägev!