10/18/09

“Battlestar Galactica: The Plan”, 18/27. Okt – DVD/Blu-Ray


Tahtsin lihtsalt maha hõigata, et sain näpu vahele (ilmselt?) viimasele väljutisele BSG saagast, nimelt Edward James Olmose enda režissööritööga ning Jane Espenson’i stsenaariumiga täispikkuses, cylon’i-kesksele, filmile “The Plan”, mis osalt leidis avaldamist täna (kuigi mulle mitte ei meenu, kuskohas ta ümmarguselt nädal tavadaatumist varem ilmuma pidi), osalt aga ülejärgmisel nädalal, täpsemalt 27. oktoobril. Kuna ühest küljest on tegemist arvatavasti viimase võimalusega nostalgitsemiseks ning veelkordseks hüvastijätuks ja kuna teisalt taipasin ma teatavasti – siinkohal paljuski tänu oma blogitamise ajastamisele (mille rohkem TV/filmi-teemaline külg algas maksimum aasta tagasi, kui sedagi) – ühest parimast käesoleva dekaadi telesarjast üldse mõni sõna kirjutada alles sõna otseses mõttes selle viimsel lõpuspurdil, tuleks kindlasti plaani võtta seekordselt, kasvõi osaliseltki, kahetsusväärne viga elimineerida. Mis muidugi ei tähenda, et  nimetet’ ettevõtmine kergete killast oleks (nagu sai mainitud juba oma finaali-teemaliste mõttepursete jooksul), kuna eelnevalt lahti kirjutatud sarjateemaline taustmaterjal siit blogist sootuks puudub. Aga vähemasti olen ma ühele, minu jaoks, kõigi aegade liigutavamale, sügavamale ning parimale sarjafinaalile võlgu niigi palju, et ma üritaks. Kas pole?
______
Foto allikas: http://tvblog.ugo.com/tv/battlestar-galactica-the-plan-dvd-details

No comments: