12/24/09

Jõulukingitused ‘09, Heietuste stiilis







Kuna lõviosa minu seekordseist kingitusist moodustab kenake ports varieeruvate linalugude DVD-sid, mõtlesin ma, et võiksin samahästi need ka siinkohal ette lugeda, kui mitte muul põhjusel, siis paljalt seetõttugi, et edasisest nimekirjast (mis põhimõtteliselt sai täidetud mitmegi mu, ennekõike viimaste aastate, lemmikfilmiga, v.a ühe erandiga -- mis paraku mul kinos külastamata jäi -- ja teisega, mis lihtsalt peaks plaadiriiulil eksisteerima) võib peagi kättejõudval aastal nii üht kui teist lähemalt puudutada, kasvõi seepärastki, et eranditult iga DVD pakub muhedalt lisamaterjali. (Muidugi, korralik käputäis filme ootab mind ka kõvakettal + nii mõnigi, mis, ehkki ära kaetud, pole tekitanud mõttearendustega veel virtuaalpaberile jõudnud. Teisisõnu, Alljärgnev nimekiri, vähemalt osaliselt, lisab vaid, nagu öeldakse, õli tulle. Mitte, et ma kurdaks, vastupidi. Olen seisukohal, et alati on etem, kui on rohkem, mitte vähem.)  Seega, pärast hüpet, seitse täiendust minu visalt arenevale DVD kogule, otseteed Jõuluvana kingikotist(!)...

  • Christopher Nolan, "Prestige"

  • David Cronenberg, "A History of Violence"

  • Veiko Õunpuu, "Püha Tõnu kiusamine"(*) & "Sügisball"
(*)Antud nimekirjast paraku ainukene senini nägemata linalugu, kuna kinos jäi nimetet' teos kahetsusväärselt seiramata. Ja sellest rääkides... usutavasti käesolevast hulgast kindel pretendent värske aastanumbri sees tõsisema käsitluse saamiseks.

  • Neil Blomkamp, "District 9"

  • Guillermo del Toro, "El laberinto del fauno"


  • Ja viimaks, kaaslane oma kahele eelkäijale (ning ühtlasi kahele kõige esimesele filmiDVD-dele, mida ma ostnud olen)... Francis Ford Coppola, "The Godfather: Part III"

Nõndapalju siis minu kingikoti telgitagustest!
__________
Foto allikas: http://farm3.static.flickr.com/2737/4085081401_e05bd95756.jpg

No comments: