6/23/09

Närviajavad ootamatused

Nagu näha võib, ei tule mul ka täna midagi kirjutamisest välja. On see äkki
mingisugune vihje, läbi mille kõrgem võim üht-teist mõista annab?

Ja loomulikult tuleb midagi vahele siis, kui mul isegi päeva jooksul erinevaid ideid genereerus. Tüüpiline. Ühtlasi on nüüd ka kindel see, et ega kolmest esimesest episoodist kirjutada enam jõuagi (kuna homme on pühadesebimine jmt ning arvata võib, et ma nüüd jaanitulejärgselt kirjutama asuda küll eriti ei sooviks), mistõttu esimene pikem kirjutus DEXTER'ist peab endasse haarama juba esimest nelja episoodi. Ehk siis esimest kolmandikku tervest hooajast. Tegelikult ma polegi veel päriselt otsustanud, kas see on pigem hea, või pigem halb asi. Võib-olla selgub see kirjutamise käigus. (Millest ma nähtavasti ainult räägin, aga tegudeni kunagi ei jõua). Aga olgu, kuidas on, täna polnud kõik juhtunu tõesti minu süü. Ausalt!


Nimelt hakkas arvuti igatsorti tsirkust tegema, mille lõpptulemuseks oli tundide pikkune pusimine erinevate ad-ware/spy-ware jmt + ka niisama viirusetõrje programmidega. Ma saan aru küll, et nad on loodud oma tööd korralikult tegema, aga jessas kuivõrd palju aega võtab kahe ad/spy-ware tüüpi asja ning lõpuks ka viirusetõrje järjestikune kasutamine.

Ma ei ole senimaani täiesti kindel, mis siis täpselt juhtus, aga algasid asjalood sellest, kui kõik tundus järsku olevat äärmiselt aeglane (ja siis hetkeks jälle mitte). Sai kaetud süsteemilogisse, kuhu olid järsku ilmunud erinevad time-out teated, mis tulenesid millestki AVGNTFLT'st.
Google leidis - kuigi justkui oleks salapärane nimi, mis tõotab pahaendelisust - aga, et tegemist olevat mingisuguse osaga Avira Antivirusest (mida ma kasutan). Mis osa täpselt, see vist jääbki mõistatuseks. Igatahes oli ta hakanud juba kusagil kolmveerand kuuest peale kusagil ca iga poole minuti tagant pause tekitama. Mina sain asjale jälile umbes kella kümne paiku ning sest saadik hakkasin pusimaie'. (Ja kell on praegu pool kaks [a.m!], khm). Kuna midagi mõistlikku selliste pauside taustal läbi viia polnud võimalik, tuli teha restart ning selle järgselt värskelt uurima asuda. Kolme eelmainit' programmi koostöö viis lõpuks selleni, et leiti üles 3 trojan horse'i, millest ühe nimi andis otsekui mõista, et tegemist mingit sorti flooder'iga, mis istus (nagu nad tavaliselt minu puhul kõik istuvad) süsteemi-volüümi kaustas (see on ka mingisugune tavasilmale nähtamatu kaust, mille sisust mul suurt aimugi pole). Võimalik, et see asjavärk mõjustaski mingil moel neid pause, mis kogu kremplit tunde painasid. Ma ei tea. Igal juhul nüüd on mitmet sorti testid tehtud ning veel ka üks täiendav restart, nii et vast jääb kõik normi.

Aga see selleks.

Kui tulla nüüd tagasi põhiteema juurde, siis ma tahaks loota, et DEXTER'i neli esimest episoodi võtab ette kolmapäeva hilisõhtul või siis neljapäeval. (Võib-olla ongi mõneti paremgi sellest kirjutada vahetult pärast uusima osa nägemist). Ja ehk läheb sel korral ka õnneks. Ja kui seda plaani silmas pidada, tuleb arvatavasti värske postitus PSYCHOVILLE'ist reedel ning nädalavahetusse võiksid siis ehk jääda esimesed kirjutised LOST'i avahooajast ning ka FIREFLY algusest.

Nagu öeldakse, it's good in theory, but...

EDIT 2:37 am: Ja vihma sajab. Ja on jaanipäeva eelne öö. Ma oleks võinud kellegagi kihla vedada. Ausalt.

1 comment:

Lumivalgeke said...

Terve tänase päeva istuvad 99% eesti inimestest hirmust ja lootusest häguste silmadega taevasse vahtides (ütleme, et see on hirmu- ja lootusehägu, mitte Lauaviina ja Saku Originaali hägu), sest pilved on ühtlaselt hõredad, aga päikest ei paista kuskilt ja igaüks mõtleb läbi oma aasta jooksul tehtud patud, mille erinevad jumalad võivad nuhelda jaanilaupäevase vihmaga ja palub nende pärast andeks, kahetsedes sedapuhku südamest, sest kes ikka tahab jaanituld vihma käes.

Tõeliselt kahju on ainult, et Eesti ajaloo suurim hävitajate kontsentratsioon ühe paraadi kohal rahval kogu raha eest nautimata jääb. Kujutan ette, kuidas pisikesed Robindonid üle rahva peade ära koperdavad, ja siis tuleb Gripenite möire mõned meetrid pealpool pilvi, misjärel Tornadod vihisevad kusagil väga kõrgel ja neid näevad ainult Gripenite piloodid. Such a waste:( Kuna ma ise esimest korda üle väga mitme aasta paraadil ei ole, siis muidugi väga ei põe ka. Toas istumise ja lugemise ajal võib ilm teha, mis iganes ise tahab. Peaasi, et laupäevase koertenäituse ajal ei saja:P

Loodan, et su arvut sai ikka korda. Mina ootan igasuguste süsteemsete kontrollide teosatmiseks kannatlikult mehe naasmist soojalt maalt - Norton on tubli programm, jooksutab ennast ise ja mina ei pea midagi tegema. Muidu ma istuks, käsi meeleheites taeva poole heites, ja ei oskaks midagi teha:D

Head võidupüha ja head jaani!