6/21/09

Tulevikublogitused DEXTER'ist jt

Kuna täna oli põhimõtteliselt viimaks ometi minu suvevaheaja esimene päev [insert various happy sounds here!], siis olin ma suhteliselt palju tegev virtuaalmaailma-väliselt ning lõppkokkuvõttes ma ausalt öeldes lihtsalt ei viitsinud ennast piisavalt kokku võtta, et esimeste hulgas DEXTER'ist midagi põhjalikumat kirjutada. (Võimalik, et vajaliku poodumikoha röövis minu eilne postitus, aga olen endiselt seisukohal, et asi tasus ennast ära). Selle vea üritan ma parandada homme, aga kuna pühad on vahetult ukse ees, ei luba ma ses' suhtes igaks juhuks midagi kindlat.

Plaan on teha mõningane ülevaade peamistest šüžeepunktidest, mida kolm avaepisoodi ("Dexter", "Crocodile" ning "Poppying cherry") meile senini pakkunud on ning seejärel peatuda ilmselt lähemalt omaenese mõttearendustel. Kuna oleks justkui veider otsesel sisul üldse mitte silma peal hoida, siis antud hetkel olekski sobilik küsida selle järele, millises vormis taoline ülevaade esitet' võiks olla? Ma ise mõtlesin midagi a la bulletpoints (see idee tundub praegusel momendil seda mugavamgi, kuna märkasin just siin blogikirjutamisaknas isegi vastavat võimalust). Aga ehk oleks mõni teine visuaalne esinemiskuju silmale atraktiivsem?

Aga ega's midagi. Check back tomorrow!




No comments: