6/17/09

Tükike tehnilist juttu

Eile puhtalt huvi pärast sai siin blogginduse tehnilise külje peal üht-teist näpitud. Selle tulemusena paistab konkreetse postituse alla jääv "layout", teisisõnu siis: kuupäev, kommentaarid jmt, väheke teistsugune välja...

Puhtalt pulli pärast lisasin sinna ka võimaluse vastavat postitust hinnata kas huvitavaks, lahedaks või millekski kolmandaks, mille täpne nimi mult praegu eest põgeneb. Ei midagi jalust rabavat, aga mõtlesin, et samahästi võiks juba lisada ka.
Kõige olulisem (või ka mitte) muudatus sai tehtud kommentaaride osas. Nimelt ma ei teadnudki, et by default said senini kommenteerida vaid bloggijad samast tehno-universumist (loe: blogspotist) [oh no, nüüd tuleb täielik tormijooks kommenteerimise osas... NOT]. See viga sai samuti, puhtalt pulli pärast, ära parandatud. Aga ma võin kihla vedada, et see ei tähenda mitte seda, et ma pean nüüd ka kommentaare "modereerima" hakkama, kuna see konf jäi praegu veel puutumata.
See olekski kõik. Arvatavasti saab rohkem silma jäävaid visuaalseid detaile nokitsetud siis, kui mul kord ka rohkem aega pidevaid postitusi on teha.
Teisisõnu, so long!

1 comment:

Lumivalgeke said...

Kusjuures kommentaaride modereerimineon alati kasulik sees hoida, sest isegi minu ploogi, mida loeb 3-4 inimest, hakkas ühel ajahetkel araablaste saastposte kommentaaridesse tulema. Selliseid paarikümneleheküljelisi seosetuid sõnavalinguid ja linkideloetelusid. Ja kui mul kommentaaride modereerimine peal ei olnud, siis ei saanud ma neid ka lõplikult ära kustutada, jäi see "kommentaari sisu on ploogiomaniku poolt kustutet" kiri alles ikkagi ja näitas, et on kommenteeritud. Aga kuna ma olen totaalne arvutiidioot, siis ma isegi ei ürita mingeid vidinaid lisada omale, lihtsalt ei saa hakkama... Kuidagi saab blogspotis näiteks külastuste jälgimise panna, mis salvestab ploogi vaatajad - hästi lahe vidin muarust, KaPo, nagu ma olen, aga vot ei oska üles leida, kuidas see käib:( Aga Sinu postitusi ootan alati huviga:)