8/18/09

Üht-teist mu senise bloogamise tulevikust

Nagu mõni huvilisem inimene ehk isegi märgata on osanud, on lähimineviku postitusi vallanud suhteliselt tugev kaootiline haare. Järgnevalt mõne sõnaga sellest, millisena ma printsiibis tulevaid nädalaid ette kujutan, pidades silmas, et pikemad arutelud PSYCHOVILLE’ist lõppesid hiljuti otsa ning eeldatavalt käesoleva nädala lõpp toob kaasa ka viimase süvendatud käsituse DEXTER'i teemadel…

Teatavasti jõuab DEXTER’i avahooaja finaalosa, “Born free”, Kanal2’e eetrisse juba homme ning pärast mõnepäevast mõtisklusperioodi jõuan ma ilmselt nõndakaugele, et midagi avaldamisvalmit üllitada.

FIREFLY’st kirjamisega pole ma õieti kuhugile jõudnud juba veidike rohkem kui kahe nädala jagu ning ega ma õieti seda seletada oskagi. Pidevalt on seda ja teist vahele tulnud ning lõppeks on kord juba millegi muu kätte liikunud (sai ju ka venitet’ ülestähendustega ‘VILLE’i finaaljaost, lootuses, et ehk satub kätte lisamaterjali DVD’lt – ka kõigest sellest tingituna sai ajalisest perspektiivist Joss Whedon’i sari kannatada). Seetõttu ma otsustasingi, et kõige mõtekam on perioodilisemaid kirjutisi FIREFLY’st alustada arvatavasti järgmisest nädalast, kui juba ka DEXTER’iga “lõpparve” on tehtud(*).

(*)Muidugi on alati oodatud väärt ettepanekud sellest vallast, milliseid sarju/minisarju ehk veel lähemalt analüüsida kannataks.

Antud hetkel ei luba ma veel midagi kindlat, ent arvestades pikka eetrivaikust – eriti, mis puudutab FIREFLY’ga seonduvat – võiks isegi kõne alla tulla kirjatööd kahest erinevast episoodist, seda siis kõike ühe nädala jooksul. Sel juhul saaks ka senine vaikimisperiood veidike korvatud.

Niipalju siis kergest pilgust tuleviku suunas. Täna, mõne aja pärast, võtan ette tartumaisest paduvihmast vürtsitet’ tee teatrisse ning juba homme õhtul saab viimaks käsile võtta DEXTER’i väga hea avahooaja epiloog. Teisisõnu, pidevalt on midagi teha ehk jällekirjutamiseni!

2 comments:

Lumivalgeke said...

WOW, mis uhke kujundus;) Ma just mõtlesin märkuse teha, et valge tekst peaaegu mustal taustal ei ole väga lugejasõbralik:P (Minu ploogis on see taotluslik). Uus on väga ilus:)

Siim said...

Tore, et muljet avaldab. Oli plaan juba mõnda aega, et valin miskit uut, aga eile jõudsin ometi sinnamaale, et ses' vallas midagi ka üritada. Päris mitu tundi läks pusimisele aega, et paar vana koodilist lisandust uue välimuse rüpes ka tõrgedeta tööle hakkaks, aga lõppude lõpuks näib, et töö kandis vilja.