8/21/08

Kahek6neline monoloog (21.08.2008)

Muidugi usun tulnukatesse. Sinagi peaksid. M6tle kui lahe oleks, kui mingisugune ylimalt arenenud maailm ykskord m6tleks, et teate, h2vitame selle Maa 2ra. Ja saakski ka sinu soov teoks. Aga tegelikult ajas mind fooliummytsikeste referents vaikselt itsitama; 2ra ytle, et Sulle meeldis Signs?! Mul on muide absoluutselt selline tunne antud hetkel, nagu meil oleks kirjavahetus v6i midagi. Kui ka muu on veel suhteliselt ebaselge, on kindel igatahes see, et ploog see enam pole!
Kusjuures naljakas. Ma olen alati m6elnud selle yle, kas kusagil on seda va naissoost mind, noh, osaliselt kasv6i. Olen alati arvanud, et sellisel juhul oleks tegemist inimesega, kellega k6ige parem l2bi saada oleks, v2hemalt ideaalis. Ja nyyd Sina r22gidki osalisest naisminast. Maailm on ikka v2ike ja yyratult kummaline paik, kas pole? Aga m6neti ma arvan, et Sa panid siiski oma beebiprojektiga natukene m88da. Kontideni optimist, kui nii nekrofiilset metafoori kasutada, ma siiski ka pole. Ytleme lihtsalt nii, et mingil teatud ajahetkel minevikus ootasin ma inimestelt liiga palju (nimeta seda kuidas tahad: m6istmiseks, s6pruseks v6i isegi armastuseks). Yhes6naga: Ma ei oota, et inimesed teeksid midagi siirast ning head v6i et vastasel juhul oleks neid v6imalik kuidagi ymber r22kida. Pigemini olen ma end lihtsalt nende eest sulgenud, hoolides neist t2pselt sama palju kui nemad minust. Ehk siis yldse mitte. Aga samas ei tunne ma ennast pessimistina ka. Imelik. Ma ei teagi t2pselt, mis ma olen. Ma loodan, et Sinu ehitatud illusoorne pilt minust nyyd t2ielikult maha ei varisenud. Aga ma olengi raske juhus m6istmiseks, ma nendin seda p2ev p2eva j2rel ka paratamatult ise. Irooniliselt v6iks t6deda, et v6ib-olla Sinu t2ielik vastandlikkus minule v6imaldabki olla Sul vast kellekski, kes mind m6istab. Aga v6ib-olla ka mitte. Ja ma ei ole Bachi lugenud. Pudelite kohta ma ei teagi. K2isid ka minul paar tuttavat kohapeal ning nemad vist kyll midagi ei tarbinud. V6ib-olla on meil lihtsalt v2heke erinevad tutvusringkonnad. Ja arvatavasti olid Sinu tuttavad 22rmiselt osavad politseile mitte vahele j22misega. Myts maha!

1 comment:

Lumivalgeke said...

Ma usun ka tulnukatesse, ma usun kellegi sekkumisse inimese arengusse - tõendeid on liiga palju, et seda eitada. Aga ma arvan, et nad läksid ammu ära ja ei huvitu enam oma projekti käekäigust. Tegelikult see võib tänapäeva maailmale aktsepteeritavam religioon lihtsalt olla - lihtsam on vastu võtta arusaama, et inimese aretasid tulnukad, kui et jumal meid oma näo järgi lõi, tulemus on aga sama. Aga miski nii mõttetu ülesehitusega asi nagu inimaju ei saa olla loodustekkeline. Samas mulle võibolla meeldib uskuda, et loodus on täiuslik ja ei tee nii lolle vigu nagu inimene.

Mul ei ole Sinust illusoorset ettekujutust, ma olen liiga hea amatöörpsühholoog, et illusioone luua, ma loon analüüse:P Sellest inimestelt liiga palju ootamise ja pettumise perioodi elasin ma üsna hiljuti läbi. Ja pettumuse põhjas tuli keegi ja lajatas mulle otsaette teadmise, et kui üldse mitte midagi ei oota, on võimalik saada kõik, mida loodad... Kummaline iseenesest. Et lunastus saabub hetkel, mil oled lõplikult käega löönud... Aga nii sügavale depressiooni põhja, kui mina ära käisin, ei jõua vist väga paljud. Kui maailmas leidub minusuguseid, siis leidub täiesti kindlalt ka Sinule mõni hingesugulane, kes saab aru pingutuseta ja mõistab päriselt. Seda ma mõtlengi, et ainulaadsus on illusioon - tegelikult on igal indiviidil hulk teisikuid, kui mitte klammerduda mõtte külge, et mõistmine on võimatu. Samas ega kapseldumine ka üdini halb asi ei ole - mina ei ole võimeline kirjutama, kui ma parasjagu depressioonis ei ole ja end mõistmisest ei eralda... Kõigel on põhjus, kõik aitab kaasa isiksuse arengule. Ja see on ainus, mis loeb...

Aga Bachi ma soovitan. "Jonathan Livingston merikajakas" on vist ainus eesti keelde tõlgitu, "Illusions" on mu viimase aja ilmutuse põhjustaja:)

Aga ma nüüd lõpetan Su ploogi kaaperdamise, mulle tehti märkus, et see ei ole viisakas. Ja eks ma olen selle, mis mõnda aega mu sees on väljapääsu otsinud, ka selgeks mõelnud siin Sinuga vastastikku monolooge pidades, niiet suur tänu selle võimaluse eest:)

Ja seda ka veel, et kui Sa juhtud kohtama helesiniste silmadega brünetti teoloogi, kellele otsa vaadates hing kinni jääb ja kelle nimi juhtub olema Pia, siis tea, et oled kohanud kedagi, kes minu meelest on Sinu naissoost teisik. Või vähemalt täpselt samast materjalist valmistatud:)