7/18/09

Soovitusi tulevikuks?

Nagu eelnevaist postitustest viimase nädala jooksul juba aimdunud on, olen ma järgmisel nädal liiatigi ametis muude tegevustega, – millest, ütleme, et põhimõtteliselt 2/3’ikku võiks seostada kooliga ning 1/3’ikku “puhkusega” (kuna mingisugusel minu jaoks ähmasel põhjusel tavatsevad  inimesed harjumuspärasemast rohkemat vabas õhus viibimist nii nimetada) – et televisiooniteemalisi blogitusi enne ülejärgmise nädala algust minu virtuaalsulest ilmselt ei laeku. Küll aga on tulev ajaperiood kindlasti teretulnud kasvulavaks nendeteemalistele mõtisklustele, nii minu enese seisukohast - mis puudutab juba nähtud, aga blogosfääri hilinemisega jõudvaid mõtisklusi FIREFLY ning PSYCHOVILLE’i episoodidest, nagu ka värskeimast DEXTER’i osast, juhul kui mul ära olles siiski on võimalus “Shrink Wrap”-ile pilk peale visata) – kui ka seniste lugejate perspektiivist.

EDIT (25.07): Paistab, et soovitusi siiski mistahes põhjustel ei laekunud, nii et olen oma valikutes jällekord üksi, nagu tavaliselt. Mitte, et see halb oleks. Ja lõppude lõpuks ei saa keegi mind süüdistada, nagu ma poleks püüdnud.

Nimelt pakub tulevanädalane mõõnaperiood ausalt öeldes ideaalse võimaluse  küsida telesarjade teemalisi soovitusi. Mingisuguseid žanri –või ajastupõhiseid piire ma siinkohal seadma ei hakka, ent viimasel juhul tuleb muidugi silmas pidada seda, et vanema – a la paarikümne aasta taguse – kraami leidmine võib osutuda suhteliselt keeruliseks. Sarnases seoses pole arvatavasti olulised ka riigipiirid, kuigi siin tuleb jällegi silm peal hoida sellel, kas asjal ka teatavas vormingus subtiitrid pakkuda on. Ahjaa, vabalt võib arvesse võtta ka mini-sarju, ehk midagi taolist, mille tavapärane episood on pooleteisetunnine ning kogu lugu pole tavaliselt ühtekokku pikem kui kümme jagu. Printsiibis võiksid soovitused jaguneda n.ö “lihtsalt vaatamise” omadeks ning “vaatamise & blogimise” omadeks. Kuigi jah, täiesti võimalik, et lõpeks ei välista üks sugugi mitte teist.

Kuna lõppeva nädala jooksul sai ära kaetud päris mitmegi sarja parajasti pooleli olev hooaeg, on mul kahtlemata piisavalt ruumi värskete soovituste jaoks, kuigi tagasi tulles hakkan ilmselt millegi veel seninägematu sügavama otsimisega isegi pihta. Aga seniks oleksingi huvitatud erinevaist soovitusest, mis parajasti pähe võivad tulla. Juhuks, et ei ilmneks “kordusi”, s.t minu perspektiivist juba nähtud sarju, võib igaüks täpsemalt tutvust teha ka mu kõigi aegade lemmiksarjade nimistuga Orksis.

Ja kui jutt juba “korduste” peale läks… Keda ehk huvitab lähem tutvus mu lemmiksarjadega, võib samahästi kasutada materjalina ka neid, et välja käia ideid sobilike kandidaatide osas tulevaseks blogitsirkulatsiooniks. Vanemate ja juba-lõppenud (aga miks mitte ka uuemate, s.t veel-jooksvate) sarjade taas-vaatamise vastu ei saaks mul midagi olla, eriti juhul kui tegemist mu lemmikutega.

Aga mis muud, kui jään huviga ootama! Ja vähemasti televisiooniteemaliste blogituste osas jällekirjutamiseni juba ülejärgmise nädala alul.

No comments: